wtorek, 23 lipca 2013

Współpraca z Passionroom.pl

Witajcie

Nigdy nikomu nie mówiłam gdzie dokonuje zakupów swoich polfabrykantow, było to moja tajemnica...
dzisiaj uchylę Wam rąbka tajemnicy...
http://passionroom.pl


To miejsce gdzie kupuje swoje elementy (oczywiście jedno z kilku) 
do tego sklepu przyciągnęła mnie przede wszystkim cena... niska cena...
tania wysyłka, mila obsługa no i EXPRESOWA WYSYŁKA :)
I tak już zostałam...
Dokonałam kilku zakupów jako użytkownik niezarejestrowany, z czasem postanowiłam ze będzie wygodniej jak będę mogła śledzić stan swojego zamówienia dlatego zarejestrowałam się w sklepie.

Długo biłam się z myślami czy warto napisać propozycje współpracy, w sumie popchnęła mnie do tego Gosia - która jest testerka moich wyrobów :) 
Coz napisałam ... czekałam na odpowiedz kilka dni, bo akurat trafiłam na jakąś przerwę urlopowa czy coś :)
wchodzę na FB skrzynka się świeci... cóż pewnie jakaś koleżanka napisała:) - pomyślałam, jakie było moje zdziwienie ze moja ulubiona hurtownia wyraziła pozytywna chęć działania:) 

Tak oto dziś odebrałam paczuszkę z produktami PassionRoom które zostały podarowane mi w ramach Naszej współpracy, która mam nadzieje nie zakończy się za miesiąc, dwa:) ...
dostałam tak naprawdę to co sama sobie wybrałam:)
(dlatego tez szykuje dla Was mega promocje Ci którzy są na moim FB już maja w nią wgląd)














oprócz tych wspaniałych upominków, dostałam do dyspozycji kod rabatowy, który mogę Wam przekazać...
dlatego kiedy będziecie składać zamówienie w owym sklepie
wpiszcie kod rabatowy ''OSA''
upoważni Was on do rabatu 5% - na cały asortyment.

z pozdrowieniami

Natalia
OsaHandmade



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz