środa, 7 sierpnia 2013

Paczuszka od passionroom.pl

Hej Kochani...
dzisiaj moja mila pani listonosz przyniosła mi paczuszkę 
od passionroom.pl 

w ramach współpracy miałam do wykorzystania 20pln :)
a wiec wykorzystałam...
(dopłaciłam 10zl bo się troszkę rozpędziłam - ale nie żałuję)
mało tego, dostałam jeszcze GRATIS:) 
tak tak, oni lubią rozpieszczać swoich klientów:)
mnie bardzo cieszą dodatkowe elementy:) 

a wiec produkty wybrałam sama, bo tylko ja wiem, czego potrzebuje:) 

bazy do breloków gwiazdki są genialne:) 
kubeczki porcelanowe  bardzo solidnie wykonane...
nie wspomnę o zawieszkach bo u mnie cieszą się one powodzeniem...
wzięłam kilka półfabrykatów  bo one również są przydatne:) 












Pamiętajcie, ze kupując u passionroom.pl
i wpisując kod 'OSA' otrzymujecie 5% rabatu na swoje zakupy!
Kod można wykorzystać wielokrotnie 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz